I.Boice | Iranian Boice Community


لینک دانلود:

حجم:43MB


نظرات شما عزیزان:

نيكو
ساعت13:56---9 دی 1393
ممنوننننننننننننننننننننننننن واقعا ممنون. كوماسميدا اوني
پاسخ: فک کنم من اوپا بشم :دی


نيكو
ساعت9:58---4 دی 1393
سلام يه وبلاگي هستش كه يه آهنگ خيلي قشنگي برا وبش گذاشته فك كنم صداي يونگ هوا ست مي شه بگي اين كدوم آهنگه و برام لينك دانش رد بزاري ممنون مي شم
http://historykorea.mihanblog.com اينم آدرس وبش
پاسخ:آهنگ for first time lovers که تو آرشیو وب در قالب یک سینگل با همین نام هستش و می تونی بری دان کنی.


Ida
ساعت19:43---23 شهريور 1393
نمیشه تکی بذارید ؟
کلاً برای همه ی پستاتون میگم ... چون من یه سریا رو دارم میخواستم ببینم کدوما رو ندارم که دانلود کنم ....
پاسخ:والا اوایل تکی میذاشتم دردسرش زیاد بود!!!!تند تند لینکا خراب میشد و اصلا بهم میریخت,از این شیوه استقبال بیشتری شده....حالا من از شما خبر ندارم اما خیلیا آهنگا رو با کیفیت پایین دارن,اگه شما هم اینجوری هستی به نظرم من کل آبوم دان کنید بهتره.


پوران
ساعت15:08---20 شهريور 1393
اهنگ های خاطره انگیز
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت2:25---19 شهريور 1393
گوماپدا
پاسخ:^_^


houra
ساعت22:16---18 شهريور 1393
واقعا اهنگاي قشنگ و به يادموندني هستن. واقعا بايد بهشون افرين گفت خيلي ممنون
پاسخ:بله,همینطوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:آهنگ های سریال عاشقم شدی,آهنگ سریال اصالت یک مرد محترم,آهنگ فبلم آکوستیک,Acostic Movie,you fallen fer me,Because i miss you,High fly,My love, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com